24 Ağustos 2011

Bloglarda Armada İftarları...

"Benim Günlerim" başlıklı blogtan:

"Armada Hotel’in terası benim için yemek yerken olması gereken o altın orana sahip.
Sultanahmet Camisi’
nin hemen altında. Harika bulutları ve caminin heybetine gözünüzü dikip etrafı seyrederken yemekleri soğutmanız mümkün..."
Okumak için lütfen tıklayınız:
Armada Hotel'de İftar | Benim Günlerim
****************************************

"Teakolik" başlıklı blogtan:

"Çayımla başlıyorum. Bildiğiniz üzere çay tiryakisiyim ve merak ettiğim Armada Teras’da lezzetli bir semaver keyfi yaşadım.
Henüz ana yemeğe geçmemiştik ki kocaman semaveri yuvarladığımı itiraf etmeliyim :) Tabi hemen ikinci semaver önüme geldi :)..."
Devamı burada:
TEAkolik: İftar Armada Teras'ta Yaşanır!
*****************************************